AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (del 24 al 28 de febrer)

Divendres, 28 de febrer, els nens i nenes de P3, P4, P5 i 1r vam rebre la visita de la Reina Carnestoltes!

Vam riure i ballar amb ella! Va ser la festa final d’una setmana molt divertida!

La Reina Carnestoltes ha arribat de l’altra punta del món amb moltes ganes de gresca i xerinola! Als nens i nenes de 1r ens ha dit que som molt bons ballarins.

A 2n aquesta setmana ens estem preparant per a les colònies. Ja tenim els grups de les habitacions.

També hem fet un experiment intentant fer un volcà en erupció, ja que quan estiguem de colònies anirem d’excursió al volcà de la Crosa.

A 3r seguim aprenent i investigant sobre el cos humà. Aquesta setmana hem investigat els cervells…

També hem anat a l’escola d’art a fer un parell d’activitats.

Aquesta setmana, l’alumnat de 4t, hem estat escrivint poemes i contes il·lustrats per participar en el XXV Concurs literari de Sant Jordi:

També estem creant uns escenaris per a les Bee-bots, que farem servir amb els nostres fillols de P5 en el pròxim apadrinament digital:

Divendres, 28 de febrer, la Sara de 5è B i la Kholoud de 6è A, van recollir el diploma de guanyadores de la nostra escola del 5è concurs de dibuix del Banc dels Aliments «Contra la fam i el malbaratament d’aliments». Moltes felicitats a les guanyadores!

Divendres a la tarda, companys i companyes de 6è ens van sorprendre amb una batucada. Els voleu veure?

(premeu a la imatge per veure el vídeo)