AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (del 23 al 27 de novembre)

A P3 gaudim molt de les tardes, fem diferents tallers cada dia.

A P4 investiguem i explorem amb elements de la tardor.

Els divendres és el dia que fem art

A P5 les estones d’ambients són molt divertides

A 1r aquesta setmana hem treballat amb els reglets la descomposició d’alguns números i hem començat a confeccionar un petit tapís.

.

A 2n us ensenyem com fem un gràfic de barres amb el número de peu que fan els alumnes. També us volem mostrar que els dies que plou a l’hora del pati, també ens ho passem bé!!!!

A tercer hem treballat la violència de gènere al llarg de tota la setmana a través de contes, vivències, curtmetratges… Hem elaborat cartells, hem fet llaços i debats. Una setmana amb moltes emocions.

El 25 de Novembre l’alumnat de quart vam fer una sortida pel poble emmarcada en el Dia Internacional per l’eliminació de la violència envers les dones i vam enganxar a les papereres del poble frases reivindicatives.

El pla de treball no té gènere, a partir d’aquí vam crear manualitats amb el color LILA:

I seguim descobrint jocs que ens ensenyen moltes coses!

A cinquè hem estat fent projectes sobre el medi ambient. Hem pres consciència de la importància de reduir el consum de plàstics, del reciclatge i la reutilització d’aquests.

I al mal temps… Bona cara!!!