AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (del 21 al 25 de setembre)

Les nenes i nens de P3 ja venim a l’escola durant tot el dia i ens agrada molt.

A P4 hem començat a fer activitats en petit grup a les tardes.
Les nenes i els nens de P5 gaudim molt dels espais que tenim a cada classe!

A primer hem començat els plans de treball i ens ho hem passat molt bé.

Els nens i nenes de segon hem refrescat la memòria sobre el treball amb reglets. Hem començat a fer el nostre nom i després hem realitzat sumes amb els reglets utilitzats. Ho hem fet molt i molt bé. I també fem música al pati!

A tercer us ensenyem com treballem a l’aula, com fem llançaments i salts a educació física, també com fem ioga i com fem música al pati.

Els alumnes de 6è han fet un recordatori del vocabulari d’English que van aprendre l’any passat, jugant a un joc cooperatiu en el que tots s’ajudaven alhora que jugaven amb les boles de paper.