AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (del 2 al 6 de novembre)

Els petits de l’escola aquesta setmana hem començat el taller de música. Fem danses, activitats relacionades amb contingut musical, jocs vivenciant sons… Durant el dia la música sempre està present a l’aula, però com que ens agrada molt farem un taller de música una tarda a la setmana.

A P4 comencem les tardes d’experimentació.
Algunes de les activitats matemàtiques que estem fent els nens i nenes de P5

A primer, durant la sessió d’educació física hem practicat salts, llançament i bot. Ens ha agradat molt i continuarem practicant!

Els nens i nenes de segon fem projecte. En el projecte “Qui sóc jo?” aprenem coses sobre un mateix… El resulta serà molt xulo! Ja ho veureu!

A tercer continuem treballant el projecte en petits grups, hem fet una dinàmica sobre l’empatia a “Posa’t al meu lloc”, hem treballat la taula del 3 de moltes maneres i anem practicant les noves tecnologies amb diverses activitats amb els Chromebooks.