AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (del 19 al 23 d’octubre)

Per les tardes, a P3 farem tallers. Aquesta setmana hem començat amb el taller d’experimentació. Teníem un parell de safates amb aliments crus i material divers per poder experimentar i d’aquesta manera treballar habilitats com per exemple la psicomotricitat fina.

P4 juguem al pati
Les nenes i els nens de P5 experimentem amb materials magnètics i imans.

A primer hem treballat el llenguatge oral i escrit de maneres diferents.

A segon aquesta setmana hem fet moltes coses. Com podeu veure hem fet estones de lectura silenciosa i ens hem connectat amb les companyes que havien d’estar a casa. També hem aprofitat els espais exteriors que tenim a l’escola i hem sortit a treballar amb mig grup a fora el pati.

A tercer fem diverses dinàmiques a l’hora de tutoria per conèixer millor els nostres companys, hem fet activitats artístiques inspirades en l’arbre de la vida de Klimt. I divendres hem fet activitats relacionades amb el centenari del naixement de Gianni Rodari.

A l’hora de música aquesta setmana hem treballat els ritmes amb gots i hem acompanyat la cançó “Quan estic adormit”. Si aneu al bloc de música “Clau de sol” ens veureu actuar.
At English time, Halloween work plan is lots of fun!

A 4t aquesta setmana hem fet matesmàtiques amb le smans. Semblava que juguéssim a “Pedra, paper, tisores”. Ha sigut molt emocionant!
També hem treballat els euros, hem relacionat els reglets amb les monedes, hem operat amb diferents preus i estem descobrint els decimals. Anem avançant!

Els de 5è hem fet moltes activitats aquesta setmana. Les tardes han sigut molt creatives, també hem anat a cuidar l’hort dels Petits i hem fet uns jocs de pistes preparats per nosaltres mateixos (propostes personals del Pla de Treball)

Els més grans de l’escola aquesta setmana hem fet núvols de paraules amb tots aquells mots que fan referència al medi ambient.