AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (del 18 al 22 de novembre)

Aquesta setmana a P3 hem començat a fer roda de tres després del pati, on fem activitats de consciència fonològica, psicomotricitat fina i contes.

Les nenes i nens de P4 hem jugat amb les fulles seques de tardor al taller d’expressió corporal: les fem volar, les pintem, trepitgem… Ens ho hem passat molt bé!

Aquest dilluns els nens i nenes de P5 hem anat a l’escola d’art i hem après com es fabrica la pintura amb pigment i rovell d’ou. Ha sigut molt interessant.

A 2n hem vivenciat la resta saltant, per assimilar el concepte.

GRANS

A quart hem realitzat experiments i treballs en grup tot preparant el projectat de l’aquari pels fillols de P5:

També hem treballat la competència digital amb l’ús d’eines de Google:

A cinquè hem estat treballant la superfície a partir d’un problema de diferents estadis de futbol. Ho hem fet vivencialment i manipulativament amb plaques i reglets