AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (del 17 al 21 de febrer)

Els més petits de l’escola hem anat a la biblioteca de Llagostera a mirar contes.

P4, com cada divendres, hem fet psicomotricitat. Jugant amb el cos, els materials i els companys.

Les nenes i nens de P5 hem anat a l’Escola d’Art a fer una activitat. Hem treballat amb fang. Ens ha agradat molt utilitzar el torn.

A 2n us volem mostrar com treballem junts diferents propostes durant les tardes que ens barregem els nens i nenes de 2n A i 2n B.

L’alumnat de 3r hem fet un taller organitzat per l’Agència Catalana del Consum. Des de la Comissió d’Escola Verda ens van proposar fer uns tallers a l’alumnat de 1r i 3r. Els de tercer hem fet el taller EM FAIG GRAN.

“Em faig gran?” és una pregunta que permet abordar les festes d’aniversari des d’una perspectiva que parteix del pas del temps. Les festes d’aniversari es poden entendre com a representacions de l’estil de vida de l’individu i, des de l’educació del consum, es converteixen en espais per reflexionar sobre el propi model de consum.

GRANS

L’alumnat de quart hem rebut la visita dels nostres fillols de P5 que ens han ensenyat el drac que han creat, ens ha encantat que vinguessin!

Durant aquesta setmana a cinquè han estat fent els pre-tests sobre bullying, ciberbullying i les xarxes socials, per saber anònimament, què saben i què dominen; mitjançant l’ús dels Chromebooks. A partir d’aquesta activitat realitzarem diferents sessions en diferents àmbits (educació física, tutoria i art)  per poder tractar aquests temes.

Els i les alumnes de 6è estem preparant propostes per portar al Parlament de Catalunya:

El dijous 20 de febrer els alumnes de 5è van anar al Parc Neolític de Banyoles per acabar d’aprofundir sobre el tema de la Prehistòria. Podeu veure totes les fotos al Drive de la promoció.

Aquest dijous a la tarda hem celebrat dijous llarder jugant junts, a jocs de taula i a jocs tradicionals al pati. Ens hem ajuntat l’alumnat de 1r, 2n, 3r, 4t i 6è i, per grups, hem passat una tarda aprenent a jugar a jocs de taula i jocs tradicionals al pati.

El claustre de mestres seguim amb la formació interna anual. Aquest dilluns a la tarda ens vam trobar per parlar de l’observació que hem fet els mestres de Mitjans i Grans als Ambients de Petits. També les mestres noves, ara que ja porten uns mesos a l’escola, ens han donat la seva opinió de com veuen el funcionament de l’escola i hem fet una reflexió tots plegats.