AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (del 16 al 20 de desembre)

Els nens i nenes de P3 comencem a anar a l’hort! hem començat per plantar les faves i els pèsols que ens ha portat l’Esther.

Després d’alimentar el tió uns quants dies, va arribar el moment de fer-lo cagar. Ens va regalar molts contes, mandarines, torrons, neules i altres dolços!

A la tarda, vam convidar a les nostres famílies a escoltar-nos cantar nadales i després ens ho vam menjar tots junts.

P4 vam fer una visita als nens i nenes de la llar d’infants El Carrilet. Vam cantar-los nadales i vam jugar plegats al pati.

I també, amb il·lusió, vam fer cagar el tió.

Dilluns a la tarda els Mitjans hem gaudit d’una tarda de jocs tradicionals al pati. Hem après jocs que les nostres famílies jugaven quan eren petits, ens ha agradat molt, ens ho hem passat molt bé!

Si voleu veure totes les fotografies podeu trobar un recull a l’apartat de la web 50è aniversari.

Els nens i nenes de 1r aquesta setmana hem  obert el calendari d’Advent i hem fet els reptes que aquest ens demanava.

A 2n hem anat a visitar els nostres veïns de la Fundació Ramon Noguera. Els vam portar unes postals de Nadal i els vam cantar dues cançons i vam dir el poema que ens hem après. També els vam convidar a venir a l’escola a veure i escoltar les cançons dels altres nens i nenes de l’escola.

L’últim dia d’escola a 2n ens ha nascut un pollet!

Aquesta setmana l’alumnat de 4t hem treballat les multiplicacions amb les Bee-bot, amb el joc de taula Código Secreto i dibuixant amb els reglets:

També hem experimentat amb la placa electrònica Makey-makey i hem pogut investigar quins materials, dels que tenim a l’abast són conductors elèctrics i quins no. A més hem creat un braç robòtic amb el Lego Mindstorms EV3:

Dimarts a la tarda els Grans hem gaudit d’una tarda de jocs tradicionals al pati. Hem après jocs que les nostres famílies jugaven quan eren petits, ens ha agradat molt, ens ho hem passat molt bé!

Dijous a la tarda vam cantar les nadales al pati. Ens vam poder veure entre nosaltres i aprofitar estar tots junts per acomiadar-nos fins l’any vinent. Trobareu els vídeos de les cantades als Drive’s.

Aquesta setmana els mestres hem fet l’últim claustre de l’any. Un claustre on hem portat un objecte o imatge amb el que, cada un, definíem el que ha sigut per nosaltres aquest primer trimestre.

Després hem fet grues de papiroflèxia. Les grues són una de les aus més venerades per  totes les civilitzacions al llarg de la història. Les Grues són uns ocells típics de Japó,  coneguts com a “ocells de la felicitat i del bon averany”.