AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (del 14 al 18 de desembre)

Els Petits aquesta setmana hem cagat el tió i ara tenim jocs de taula i material nous per les classes!

Els nens i nenes de primer avui han cagat el tió de l’escola i ens ha cagat: jocs de taula, contes per llegir i mandarines. Les cares dels vostres fills/es posen llum en aquest dia tan especial per ells.

Després d’haver trobat el tió la setmana passada, els nens i nenes de 2n, aquesta, el vàrem cagar amb moltes ganes. Quina il·lusió ens han fet els llibres i jocs nous.

A tercer hem estat assajant la cançó i el poema de l’hivern i hem fet un vídeo. També hem fet manualitats i ens ho hem passat molt bé.