AJUTS DE MENJADOR i TRANSPORT curs 2021-2022

CONVOCATÒRIA D’AJUTS DE MENJADOR (AIMS) I TRANSPORT

CURS 2021 – 2022

.

Aquest any les beques de menjador i de transport seran online i primer us haureu de registrar a https://idcatmobil.seu.cat per poder-les tramitar.

Trobareu tota la informació a la web del Consell Comarcal:

L’IDALU (RALC) serà dada obligatòria; per això l’alumnat de P3 podrà sol·licitar l’ajut de menjador escolar un cop tingui escola assignada i l’Idalu.

Duran el mes d’abril hi trobareu les bases, la informació d’accés al tràmit i s’actualitzarà la web del Consell Comarcal.

És molt recomanable tenir l’idCAT mòbil per poder realitzar la sol·licitud de les beques de menjador i transport. També us servirà per fer tràmits electrònics amb les administracions catalanes.
Properament us informarem de les dates per tramitar les sol·licituds.

El registre és molt senzill: tingueu a mà el vostre DNI o TIE, la targeta sanitària i el vostre correu electrònic.