CONVOCATÒRIA D’AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADOR (AIMS)
CURS 2020 – 2021
Termini de presentació sol·licituds: del 2 al 16 de juny 2020
Per a una millor atenció i prevenció del contagi pel Covid-19, s’informa que la presentació de sol·licituds serà de forma telemàtica. Per tant el tràmit de presentació es farà ON-LINE (es pot fer amb ordinador, tablet i mòbil) a través de l’aplicació: http://www.girones.cat/p/ensenyament.html
RENOVACIONS: L’alumnat que durant el curs 2019-2020 va sol·licitar ajut individual de menjador escolar, rebrà a partir del dia 2 de juny un codi (CODI D’USUARI PER UNITAT FAMILIAR) via SMS al telèfon mòbil per accedir a les seves dades i validar o revocar la sol·licitud. Els germans de P3 que consten a la nostra base de dades queden inclosos a la renovació.
ALTA NOVA. En el cas d’alumnes de NOVA MATRICULACIÓ i sense germans al centre, aquest alumnat no rebrà SMS i haurà d’entrar a l’aplicació amb l’opció ALTA NOVA i omplir el formulari. Caldrà aportar DNI/NIE de tota la unitat familiar.
Si hi ha alumnat de 6é que sigui repetidor, caldrà fer “Alta Nova” a menys que tingui germans més petits que hagin rebut el CODI per fer RENOVACIÓ; en aquest cas, caldrà eliminar aquest alumne repetidor de l’apartat de “familiars” i incloure a “alumnes sol·licitants” a la renovació dels seus germans.
Es requisit indispensable disposar de telèfon mòbil; I preferiblement també una direcció de correu electrònic perquè un cop es validi la sol·licitud, automàticament s’envia un correu electrònic a l’adreça indicada al Formulari, confirmant que ha quedat presentada la sol·licitud.
En cas de no haver rebut el CODI D’USUARI (i haver sol·licitat ajut individual de menjador escolar el curs 2019-2020), caldrà que sol·licitin el CODI (un codi pel conjunt de la unitat familiar) a becamenjador@girones.cat indicant nom, cognom i DNI en qualitat del tutor legal dels alumnes que correspongui i especificant correu electrònic i telèfon mòbil.
A més del Formulari de sol·licitud degudament omplert, si s’escau, caldrà enviar per correu electrònic la documentació acreditativa que sigui necessària (com DNI/NIE dels nous sol·licitants o en cas de caducitat, nous convenis de separació o modificacions, calendari actualitzat de custòdia compartida, certificat de cotitzacions de la Seguretat Social en cas de
ser treballadora de la llar, resolució d’acolliment, etc) a becamenjador@girones.cat .
L’alumnat que faci sol·licitud d’ajut individual per a menjadors gestionats pel Consell Comarcal del Gironès, automàticament quedarà inscrit al servei de menjador i no haurà de fer el tràmit específic corresponent.
La tramitació de la sol·licitud, renovació o modificació de dades per demanar l’ajut individual de menjador escolar pel curs 2020-2021 no implica la seva resolució positiva.
L’atenció i assessorament a les famílies serà preferentment telefònica, per això s’han habilitat els següents telèfons:
TELÈFON HORARI ATENCIÓ
972 213 262 De 8:30 h a 14:30 h
972 011 623 De 8:30 h a 14:30 h
972 011 625 De 8:30 h a 14:30 h
Descàrrega de documents: