L’Escola La Closa ha participat en les V Jornades per a l’ Excel·lència

L’any passat ens van demanar participar en les IV jornades amb la temàtica a l’ entorn de la sanitat. En aquella ocasió van ser els alumnes d’ infantil, els de P-5 qui ho van entomar. I aquest any hem presentat  un petit resum de com van gaudir aprenent al llarg de tot el curs.

Aquest any quan l’Anna Montoliu ens va fer la proposta del tema de treball, l’ e-commerce, a l’escola de seguida vam pensar en els nostres alumnes més veterans, els de 6è que s’ hi han engrescat força.

Aquest projecte ens permetrà un treball de moltes competències transversal: competències digitals, aprendre a aprendre. També ens facilitarà un treball d’emprenedoria, tot posant en valor un treball social i fomentant l’esperit crític.

Aquest  any, alumnes de sisè, van presentar com plantegen aquest projecte i potser les properes jornades també podran compartir-ho i renovar aquest compromís de l’escola La Closa de participació en les properes jornades.

Per a l’Escola La Closa, un objectiu irrenunciable és la cerca de l’ excel·lència de tot l’alumnat en el seu gènere.

Aquest objectiu és l’EQUITAT.

Gràcies a tothom que ho ha fa possible!

Ens sentim orgullosos de totes i tots vosaltres!!

Claustre de mestres de La Closa

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *