Aventures innovamat. Una manera divertida i motivant de fer matemàtiques

Aquest curs a l’escola la Closa hem començat a treballar les matemàtiques a través d’innovamat. Una part de les seves propostes és aventures.  A aventures l’alumnat de l’escola treballa partint de reptes presentats a través de vídeos els continguts d’estadística i atzar, geometria, mesura i relacions i canvi (combinats o no amb els continguts de numeració i càlcul).

Per fer-vos coneixedors us presentem un petit tast de les activitats que podem trobar.

A quarts hem treballat la idea de segment i la de corba reglades a partir de l’obra de Andreu Alfaro.  Després de veure el vídeo on es presenta el repte vam imitar vivencialment l’obra de Andreu Alfaro i per últim vam descobrir les corbes reglades amb un treball individual.

Aquestes són algunes fotos d’aquesta activitat.

Reproduint l’obra de Andreu Alfaro

Uns exemples de corbes reglades