Setmana del Monogràfic

La nostra escola commemora el Bicentenari de les Festes de Gràcia .

Logo Bicentenari
Els alumnes han treballat investigant i relacionant els fets del passat amb les seves vivències i experiències personals com a veïns del barri de Gràcia.

Els passadissos de l’escola es transformen en “carrers”:
El “Carrer d’en Jujol de Baix” representa un fons marí, guarnit per les nenes i nens d’Educació Infantil.
El “Carrer d’en Jujol del Mig” ha estat decorat pels alumnes de 1r, 2n i 3r. Està ambientat en l’espai.
Finalment, el “Carrer d’en Jujol de Dalt”  figura un envelat dels sengles XIX i XX.

Tot aquest treball és visible a l’exposició que presenten els alumnes durant la setmana del monogràfic i culmina amb la gran festa de la primavera.

Aquí teniu les fotografies de la festa. Cliqueu a l’enllaç per veure totes les imatges  la festa del Monogràfic.