Matriculació – Curs 2019-2020

Benvolgudes famílies que us incorporeu al Jujol el proper curs,

El proper dijous 20 de juny s’inicia el període de matriculació.

Recordem la documentació que cal aportar:“Els alumnes admesos han de formalitzar la matrícula en les dates que es detallen en el calendari. Els alumnes que no ho fan en el període establert es considera que renuncien a la plaça adjudicada, llevat que sigui per causes justificades.

A més de la documentació aportada amb la sol·licitud de preinscripció, per matricular-se cal presentar:

1. Una fotocòpia del carnet de vacunacions on constin les dosis de vacunes rebudes i les dates corresponents.
    – Si no es té carnet de vacunacions cal presentar un certificat mèdic oficial o el carnet de salut amb les dosis de vacuna rebudes i les dates corresponents.
    – Si el nen o la nena no han estat vacunats per indicació mèdica o per altres circumstàncies, cal presentar un certificat mèdic oficial justificatiu.
  2. Quan el domicili al·legat a la sol·licitud de preinscripció no coincideixi amb el domicili del DNI, cal presentar el DNI renovat amb la nova adreça.

3. A més a més, us demanem que porteu el dia de la maticulació 4 fotografies mida carnet (alumnes d’Infantil) / 2 fotografies mida carnet (alumnes de Primària).

Us informem que l’horari de matriculació serà el següent:

Per a qualsevol aclariment, no dubteu a consultar-nos.

També podeu obtenir més informació a la pàgina web del Departament d’Ensenmyament o a la del Consorci d’Educació de Barcelona.