Tallers de Santa Tecla

Els alumnes d’educació primària en motiu de les de Santa Tecla  realitzen tallers  on es treballen diferents temàtiques relacionades amb el elements principals de les festes.

Els alumnes de cicle inicial han treballat els elements del seguici i l’ordre d’aparició que aquests segueixen. Els alumnes de cicle mitjà s’han centrat en el treball sobre els castells, grans construccions humanes que s’han convertit en un símbol de la ciutat i cicle superior s’ha centrat en el treball sobre la història de Santa Tecla i el retaule de la Catedral.