Projecte d’Aprenentatge i Servei ( APS): LA MUNTANYETA

Un any més els alumnes de quart d’ESO desenvolupen el projecte d’aprenentatge i servei conjuntament amb el centre de paràlisi cerebral La Muntanyeta.

L’aprenentatge i servei és una proposta educativa que combina processos d’aprenetatge i de servei a la comunitat a través d’un projecte articulat, en el qual els participants es formen treballant sobre necessitats reals de l’entorn i amb l’objectiu d’intervenir i i millorar-lo a partir de les seva participació i implicació.

En aquest projecte permet el desenvolupament d’una activitat complexa on s’integren l’aprenentatge de continguts, competències, habilitats i valors. Hi ha intencionalitat pedagògica i solidària.

Avui els alumnes han rebut la visita d’en Raúl, un dels integrants del taller ocupacional de la Muntanyeta. Ell ha presentat el projecte als alumnes i els ha fet entrar en un nova realitat que compartiran al llarg del curs.