Projecte Aprenentatge i Servei

Els alumnes de 4t d’E.S.O de l’escola, desenvolupen un projecte d’aprenentatge i servei  (APS) des del curs 2014-2015. Aquest projecte es desenvolupa en col·laboració amb el Taller Gresol de l’Associació Provincial de Paràlisi Cerebral (APPS) Taller que té com a objectiu donar suport a les persones afectades de paràlisi cerebral, a través d’una atenció diürna, per aconseguir, dins de les seves possibilitats, la màxima autonomia i integració social.

L’objectiu d’aquest projecte es apropar els nostres alumnes a una altra realitat diferent a la seva, treballant els valors de col·laboració, empatia, solidaritat i compromís.

L’APS compagina un treball a l’aula, amb la visita i col·laboració en el desenvolupament d’activitats al Taller Gresol.

Us deixem unes imatges d’algunes activitats que fan durant el curs.