Circular grup mitjans: Sortida de 1r, 2n i 3r d’ed. primària al Vendrell

L’alumnat de 1r, 2n i 3r d’educació primària faran una sortida al Vendrell. El grup de 1r visitarà el Museu Déu per realitzar diverses activitats. El grup de 2n visitarà la Biblioteca pública Terra Baixa i el Mercat municipal. El grup de 3r farà una audició d’orgue a l’Església i una visita al museu Apel·les Fenosa.

La sortida serà el divendres 13 de març de 2020. Sortirem a les 9 h del matí i tornarem a la tarda, a les 16:30 h. Hauran de portar esmorzar i dinar, amb una ampolleta d’aigua.

El preu de la sortida és de 13 € per a les famílies associades a l’AFA de l’escola i 13,78 € per les no associades. Teniu temps de pagar la sortida fins el dia 6 de març de 2020, en el següent compte (especifiqueu el nom del vostre/a fill/a en el concepte):

ES74 0182 2968 5802 0003 7470

Per qüestions de reserva no s’acceptarà cap pagament fora de la data establerta.

Podeu imprimir el full d’autoritació si cliqueu aquí, que haureu de presentar al tutor o a la tutora del vostre fill/a.