Circular general: Informacions sobre la suspensió de les classes lectives (2)

Benvolgudes famílies,

A conseqüència de les circumstàncies especials que estem vivint actualment, hem pres la decisió d’anul·lar les colònies que havíem previst per als dies 28 i 29 d’abril. Ens sap molt de greu perquè és una activitat que ens agrada molt, però creiem que és la decisió més adequada amb les informacions i incerteses que tenim fins ara. Obviament els de sisè ens han d’enviar tots el compte bancari. El curs vinent ja no serán a l’escola.

Per tant us demanem, si us plau, que ens comuniqueu que voleu fer en relació dels diners de la inscripció que vàreu pagar. Teniu dues opcions:

1. La devolució dels diners que heu pagat mitjançant transferència bancària al compte corrrent que ens proporcioneu.

2. Reservar els diners que heu pagat per a les colònies que realitzarem el proper curs, l’any 2021.

Si no ens comuniqueu res, entendrem que heu decidit reservar els diners per a les colònies 2021. Si en canvi voleu que us retornem els diners, ens hauríeu de comunicar la següent informació:

– Nom i cognoms de l’alumne/a
– IBAN del compte corrent (recordeu que té 2 lletres i 22 números)
– Nom i cognoms del o de la titular principal del compte corrent

Envieu-nos aquesta informació a secretaria@escolajoanperucho.com La data límit per a què ens ho comuniqueu és el 15 d’abril.

Estarem encantats de resoldre qualsevol dubte que tingueu sobre aquesta qüestió. Gràcies per la vostra comprensió i rebeu una cordial salutació.