Circular general: Final de 1r trimestre

Benvolgudes famílies,

Ja hem arribat al final del trimestre. És per mi un plaer comunicar-vos que, a la nostra escola, no s’ha confinat cap classe. Els esforços conjunts valen la pena. La col·laboració de totes les famílies ha estat fonamental per arribar on som. Això no vol dir que no confinem mai cap classe, això vol dir que el primer trimestre ha passat i el podem explicar així, sense confinaments.

Volem agrair a l’Ajuntament la col·laboració i confiança que ens fan. Aquest curs els hem demanat augment d’hores de neteja i no han dubtat ni un moment en aportar els recursos necessaris, que no són pocs.

El claustre de mestres ha estat el punt clau per portar a terme el pla que vam preveure i sense la seva predisposició i col·laboració no ho haguéssim aconseguit.

I finalment, i no per això menys importants, els i les nostres alumnes. Han estat un exemple per totes i tots. Feliços de tornar a l’escola, malgrat les dificultats i la mascareta, la qual ja forma part del nostre dia a dia.

Us desitgem molt bones festes de Nadal i us esperem el dia 11 de gener per començar el segon trimestre.

Atentament,

Marta Grífols. Directora