Circular general: Carnaval 2021

Aquest any el Carnaval també haurà de ser diferent. Conservarem algunes costums i d’altres no les podrem realitzar, com és el cas de la festa del confeti i xocolatada, que no es podrà fer.

Farem les consignes que els de sisè dictaran amb videomissatges. Us avancem les consignes per a que aneu preparant tot el que necessiteu:

• Dilluns 8 de febrer: Ens haurem de fer pentinats divertits o pintar el cabell, accessoris NO.
  • Dimarts 9 de febrer: Ens pintarem les celles i els ulls de manera divertida.
  • Dimecres 10 de febrer: Portarem tota la roba d’un color sencer i el color que vulgueu.
  • Dijous 11 de febrer: Un mitjó de cada color i els portarem posats per sobre els pantalons.
  • Divendres 12 de febrer: Portarem un pijama i una sabata diferent en cada peu.

El divendres anirem disfressats amb el pijama i realitzarem algunes activitats a la pista per cursos i en diferents moments.

DIJOUS 11, DIA DE LA TRUITA

Farem una sortida a l’entorn proper per celebrar el dia de la truita. Com que no podem sortir tots junts farem sortides per separat:

• El grup d’1 i 2 anys: Pista dels grans, a l’escola.
  • P3: Parc del davant de l’escola
  • P4: Davant de la barraca de pedra seca, davant de l’escola
  • P5: Parc del poble.
  • 1r i 2n: Aniran al bosc
  • 3r i 4t: Aniran als Tres Pins.
  • 5è i 6è: Aniran a l’ermita de Sant Antoni.