Circular educació primària: Sessions d’educació física i COVID-19

Benvolgudes famílies,

Aquest any, degut a la COVID-19, hem previst una sèries de mesures especials en les sessions d’Educació Física:

• Els alumnes es netegen les mans abans i després de la classe.
  • Es prioritzarà l’ús dels espais lliures.
  • El material es desinfectarà després de cada sessió.

Com ja sabeu, l’ús de la mascareta a les classes d’Educació Física ja no és obligatòria a l’aire lliure i se la poden treure per fer activitat física, sempre i quan es mantinguin les distàncies.

Dins al gimnàs SEMPRE la portaran, tret d’algunes activitats on la distància de seguretat sigui molt marcada. CADA FAMÍLIA I INFANT POT DECIDIR SI FA ÚS DE LA MASCARETA O NO A LES SESSIONS QUE ES REALITZIN AL PATI.

Aquest curs 2020-2021, hauran de portar:

• Un portamascaretes on guardar-la mentre duri la sessió.
  • Una ampolla d’aigua, ja que els alumnes tenen prohibit beure de les aixetes.
  • Roba còmoda (xandall, vambes).
  • Necesser (dins portaran la samarreta de recanvi, que és molt important).

Un dels objectius prioritaris és que els estudiants aprenguin uns hàbits bàsics d’higiene corporal relacionats amb l’activitat física, per això hem deixat els vestuaris oberts i el canvi de samarreta segueix sent tan important.

Qualsevol dubte o pregunta que tingueu, no dubteu en enviar-me un correu a educació.fisica@escolajoanperucho.com i us atendré sense problemes. Us agraeixo la vostra ajuda i col·laboració per fer que l’Educació Física segueixi sent essencial a l’escola i a la vida de l’alumnat.

Assumpta Ràfols Figueras. Mestra d’educació física