Circular general: Activitats de Nadal del divendres 20 de desembre

El dia 20 de desembre de 2019 farem jornada intensiva de 9 a 13 h.

Com cada any, participem a la Marató de TV3, i per aquest motiu l’AFA (associació de famílies d’alumnes) organitza un esmorzar solidari. A partir de les 9 del matí obrirem les portes de l’hort i les famílies que porteu esmorzar per compartir i vendre podreu deixar-lo a les taules que prepararem. També hi haurà venda de cafès i de sucs, així com també petits detalls nadalences que ha elaborat l’AFA.

De 9 a 10 h, tot l’alumnat de l’escola farà l’entrega de la carta a la Patge Reial (aquesta activitat no és oberta a les famílies). En acabat, sortirem al pati per esmorzar plegats amb les famílies que hagueu vingut.

A les 11 h començarem el festival de Nadal al gimnàs de l’escola, activitat oberta a les famílies. Quan acabem, anirem a les classes, recollirem totes les coses i marxarem cap a casa per a celebrar les festes nadalenques.

Que tingueu unes molt bones festes!