Important! Transport escolar curs 2020-2021

TRANSPORT ESCOLAR CURS 2020-21

Per al proper curs 2020-2021, tot l’alumnat que ja utilitzava el servei de transport escolar amb el Consell Comarcal del Baix Penedès, ja va rebre la pre-sol·licitud a través de la monitora del transport. Així mateix aquesta va ser l’encarregada de recollir-la i portar-la directament al Consell Comarcal. També la podien presentar directament a l’oficina del registre general del Consell.

Per tot l’alumnat que vulgui sol·licitar de nou o que no van poder fer el tràmit de les pre-sol·licituds degut a l’estat d’alarma, ho podran fer de la següent manera, depenent del tipus de servei que volen sol·licitar.

SERVEIS DE TRANSPORT ESCOLAR:

• Transport escolar obligatori entre municipis (ESO i EE).
  • Transport escolar no obligatori dins del municipi (EIPRI), llevat de Calafell i el Vendrell, que gestionen el servei directament des de l’Ajuntament respectiu.

TRÀMITS:

1. Descarregar la sol·licitud de la pàgina web www.ccbp.cat (Serveis i tràmits > Serveis al ciutadà > Educació > Sol·licitud transport escolar curs 2020-21). En aquesta mateixa web hi podreu trobar altres informacions referents al Departament d’Ensenyament que poden ser del vostre interès.

2. S’haurà d’omplir i signar, adjuntant la documentació següent:

• Fotocòpia del DNI de l’alumne/a, el pare i la mare o tutors. Si l’alumne no té dni, haurà de portar fotocòpia del llibre de família.
    • Certificat o volant d’Empadronament.
    • Número IDALU o RALC (a facilitar pel centre escolar)
    • Emplenar, signar pels pares/mares o tutors i segellar l’entitat bancària l’imprès del MANDAT DE CÀRREC i fotocòpia de la primera pàgina del compte bancari, amb el codi IBAN (per els/les alumnes no obligatoris o que no segueixen el mapa escolar).

Així mateix, són condicions indispensables:

• Que signi el pare/mare o tutor.
    • No ser deutors/es del Consell Comarcal del Baix Penedès, en l’àmbit de l’Ensenyament.

3. Enviar la sol·licitud i la documentació a educa@baixpenedes.cat

Cal fer la tramitació cada curs escolar, sempre que es vulgui utilitzar el Servei de Transport Escolar. En cas que no es faci, no es podrà fer ús del servei.