El pati que volem

Aquest any la junta de l’Associació de Famílies d’Alumnes (AFA) de l’escola ha decidit reprendre el projecte “El pati que volem” que va començar fa uns anys.

Per aquest motiu es va preguntar a tot l’alumnat de l’escola quines coses els agradaria tenir al pati i es van recollir les següents propostes:

Després de valorar aquestes propostes, buscar-les i trobar-les, aquest any mateix es podrà posar al pati de primària:

I a més, al pati d’educació infantil s’instal·larà una caseta de futa que ha donat la família del Maxime de 6è.

Durant les vacances de Setmana Santa hem comptat amb la col·laboració de les brigades de l’ajuntament d’Albinyana, que ja han fet les primeres instal·lacions:

Moltes gràcies per ajudar-nos a tenir uns patis tan xulos i a on puguem gaudir més del joc i del lleure amb els nostres amics i amigues.