Comencem els tallers de robòtica a l’escola

Ja hem iniciat els tallers d’introducció a la programació i a la robòtica, primer amb tots els grups d’educació primària, i més endavant s’hi afegiran els grups d’educació infantil.

Els tallers tenen una durada de 5 hores per a cada grup, i es desenvoluparan fins a finals del mes de maig. Estan conduits per monitors i monitores expertes de l’empresa Roboaula, i les sessions estan plantejades a partir de la manipulació directa del material (Lego Wedo 2.0) i la proposta de reptes que l’alumnat ha d’assolir.

Les primeres sessions, que han servit fonamentalment per a conèixer els materials de construcció dels robots, han agradat molt als nens i a les nenes que hi han participat, i ens han deixat amb moltes ganes per continuar.

Programa finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i cofinançat pel Fons Social Europeu