Celebració de la Castanyada 2019

El passat dijous 31 d’octubre vàrem celebrar la festa de Castanyada a l’escola.

El dia anterior per la tarda, l’alumnat d’educació infantil va preparar tots els ingredients per a elaborar uns panallets riquíssims, ja que a l’endemà tenien la visita de la castanyera i havien de demostrar que havien estat uns bons cuiners i cuineres.

L’alumnat d’educació primària va elaborar els panallets el mateix dia 31 d’octubre pel matí i cada grup / nivell va realitzar activitats diferents relacionats amb aquesta celebració.

I per la tarda, amb les famílies convidades, vàrem realitzar el gran recital de poemes de la tardor 2019, on tots els grups van obsequiar uns bonics poemes de la tardor a tot el públic assistent. Com no, vàrem acabar la festa menjant-nos els panallets que encara estaven calentets del forn.

Podeu veure els vídeos del recital de poesia si cliqueu aquí (caldrà que introduiu la contrasenya que us ha proporcionat l’escola en la nova finestra que s’obrirà).

BENVINGUDA TARDOR!