Propostes en línia per treballar l’educació artística

MENTRE SONI LA MÚSICA, CONTINUAREM BALLANT!!!

Us proposo unes activitats en línia per treballar gaudint l’educació artística (visual i plàstica, música i dansa). Podeu aprofitar aquests dies de confinament per fer-les:

• Aprendre música. Hi trobareu jocs musicals per a treballar, la oïda, el ritme i el llenguatge musical.
  • EDU365 – Dibuixa i pinta. Selecció de recursos en línia de l’àmbit visual i artístic per a alumnes d’educació infantil.
  • EDU365 – Música. Selecció de recursos en línia sobre música per a alumnes d’educació infantil.
  • EDU365 – Visual i plàstica. Selecció de recursos en línia de l’àmbit visual i artístic per a alumnes d’educació primària.
  • EDU365 – Música. Selecció de recursos en línia sobre música per a alumnes d’educació primària.

Endavant, a gaudir des de casa!!!

Una abraça virtual!