Tornem a obrir la Biblioteca

Ja ha començat el nou curs 2021-2022, i anem tornant a la normalitat.

Poc a poc recuperarem activitats i espais que havien estat tancats el curs passat degut a les mesures excepcionals per la COVID-19. Un d’aquests espais és la biblioteca de l’escola.

Aquest curs els alumnes podran tornar a gaudir de l’espai de biblioteca. No es podrà compartir amb diferents classes, però cada grup podrà anar a fer consulta o lectura, o a buscar llibres per a portar a la classe.

En préstec a casa de moment encara no es podrà fer. Ja us informarem en el moment en que aquest servei torni a estar disponible.

També es tornarà a fer l’activitat de la maleta viatgera i els padrins lectors, seguin les indicacions que es donen des del departament d’educació.

Al mes d’octubre començarà la segona edició del concurs de la biblioteca. Prepareu-vos per a participar-hi. Aquí teniu els guanyadors de la primera edició, clica aquí.

Bon curs a totes i a tots.