Pla de treball 2n. Setmana del 13 al 17 d’abril

Benvolgudes famílies,

Després de setmana Santa iniciem un nou període escolar i per abordar-ho us proposarem un PLA DE TREBALL SETMANAL.

La idea d’aquest pla de treball és donar cabuda a les activitats acadèmiques en la vida quotidiana dels nens i nenes.  Les  propostes que trobareu als plans de treball estan enfocades per posar en joc les competències bàsiques en diferents contextos d’aprenentatge i tenint en compte l’excepcionalitat que suposa la situació de confinament que vivim.

El pla de treball, de segon, vol apropar-se a la manera de  treballar que tenim a l’escola a partir de generar contextos amb els que els nens i nenes ja estan familiaritzats. És un pla de treball flexible, en el que els nens/nenes poden escollir i regular allò que volen fer, sempre donant espai a reflexionar sobre el “que hem après d’allò que  hem fet.

Per facilitar la gestió del temps, en el desenvolupament del pla de treball, hem preparat unes ORIENTACIONS HORÀRIES DEL TEMPS ACADÈMIC. Aquestes orientacions són totalment flexibles i volen ser respectuoses amb les rutines i hàbits familiars.

Un aspecte important del pla de treball és el seu seguiment, per això es fa necessari un canal d’intercanvi d’informació de les propostes realitzades pels nens i nenes, d’aquesta forma podrem enriquir el seu procés d’aprenentatge.

Totes les activitats estan pensades per a que puguin ser entregades per mail, mitjançat l’enviament de fotos, àudios o petits vídeos dels productes finals.

A continuació us  presento les ORIENTACIONS GENERALS d’horari orientatiu del temps acadèmic amb una descripció en línies generals dels diferents blocs d’activitats que formaran part dels futurs Plans de treball I EL PLA DE TREBALL D’AQUESTA SETMANA (cliqueu en cada document peraccedir-hi):

Us recomano que el llegiu primer les orientacions generals i després el pla de treball de la setmana.

Desitjo que gaudiu amb les propostes i espero els vostres comentaris.

Fins aviat

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *