POSSIBLE REOBERTURA DE LES ESCOLES EN FASE 2

Benvolgudes famílies, les últimes informacions rebudes per part del departament d’educació preveuen l’obertura de centres educatius en localitats que estiguin en fase 2.

A dia d’avui no sabem quan arribarem a aquesta fase, però està clar que si hi arribem, de manera totalment voluntària i seguint unes recomanacions molt estrictes els alumnes d’infantil i els alumnes de sisè podran venir al centre en horari de matí en grups  reduïts, sense relacionar-se entre els diferents grups i mantenint la distància de seguretat i totes les normes sanitàries previstes per sanitat.
Les entrades i sortides també hauran de ser esglaonades per evitar aglomeracions i les famílies hauran de signar una declaració responsable conforme no hi ha sintomatologia ni risc previ de coronavirus dels seus fills o de qualsevol contacte proper.
Per poder gestionar aquest procés necessitaríem saber les famílies que , en cas d’obertura, necessiten o volen portar als seus fills a l’escola.
  L’escola finalitzarà com estava previst el 19 de juny.
Us fem arribar un resum del document que regula l’obertura dels centres destacant els aspectes més importants per a  les escoles de primaria.
És molt important que el llegiu.
En els propers dies us farem arribar a les famílies d’educació infantil i de sisè un qüestionari per saber qui està interessat en venir a l’escola.
Un cop tinguem clar qui assistirà organitzarem els grups i l’atenció d’aquests alumnes i us anirem informant de tot el que heu de fer com a famílies en aquest procés.
Salutacions