Gaudim Llegint

Gaudim llegint ajuda a organitzar l’hàbit lector a l’escola i a la classe. Amb aquest projecte es pretén fomentar el gust per la lectura per tal que els infants adquireixen l’hàbit lector. Des de l’escola, diàriament, oferim espai per compartir experiències lectores. Cada aula disposa d’un espai de biblioteca adequat a l’edat dels infants. A més a més, el Cau dels Pispallibres ens ofereix la possibilitat de gaudir d’activitats lectores i de renovar els llibres d’aula. Un altre recurs que s’utilitza des de l’escola és el servei de Bibliobús, on un cop per setmana els nens i nenes poden fer ús de préstec.

Tot seguit us presentem el document “El mètode definitiu per tenir fills lectors”, escrit pel Joan Carles Girbés (editor i director editorial).

La seva lectura és molt amena, suggeridora i esperançadora. Quan l’acabes de llegir, sembla que un raig de llum ens escalfa i ens orienta en aquest camí tan màgic, el de transmetre passió per la lectura.

Us el recomanem enormement!

Comissió de Biblioteca