Reunió famílies cicle inicial

El passat dijous dia 19 de setembre vam tenir la reunió d’inici de curs de cicle inicial. Les mares i pares van poder experimentar una dinàmica d’aprenentatge cooperatiu com les que tot sovint practica l’alumnat de l’escola. Després, un cop van arribar a les aules van trobar una nota o una carta que els havien escrit els seus fills i no es van poder resistir a respondre’ls. L’endemà, cada nen i nena va començar el dia amb l’activitat habitual de lectura, però en aquest cas, la lectura era moooooooolt especial.