TALLER EN FAMILIA “Aprenem a fer Panellets”.

En el temps de la Tardor, celebrem moltes festes. La Castanyada a l’escola n’és una d’elles. Com ja portem fent durant uns anys, aquesta festa la compartim amb els avis i les àvies de l’escola, i enguany ho hem fet dintre del marc de la campanya “Tracta’m bé”.Des de l’Ampa, hem volgut participar en aquesta iniciativa, i vam convidar a les àvies de l’escola per a que ens fessin una “Masterclass” de Panellets!! Va ser un Taller en Família molt entretingut, a on, tant petits com grans, vam haver de fer bon ús de les nostres habilitats culinàries i sobretot de músculs! Fer de pastisser/a es una tasca de força i constància eh!! Però això sí, van quedar-nos uns panellets reboníssims!! Aquí us deixem unes imatges dels/les artistes del nostre Primer Taller de Panellets en Família!! FOTOGRAFIES!!