AJUTS I BEQUES

Benvolgudes famílies,

Com cada any el Consell Comarcal d’Osona convoca un nou període per sol·licitar els ajuts de:

• AJUTS DE MENJADOR
  • AJUTS PER LLIBRES, MATERIAL I ACTIVITATS EN EL MARC ESCOLAR per als alumnes que estiguin domiciliats a Centelles

Aquest any tots els tràmits seran telemàtics.

TERMINIS DE PRESENTACIÓ DE LA DOCUMENTACIÓ:  Fins el dia 10 de juny.

• Els alumnes que el curs 2019-2020 varen demanar aquests ajuts, rebran un mail del Consell Comarcal amb un enllaç, on us sortiran ja les dades de l’alumne/a. Si no teniu cap canvi familiar des del curs passat, només heu de posar el nom de la persona que ho fa (pare/mare), el DNI i el tl mòbil. Signar a sota digitalment i ENVIAR. Un cop enviat us apereixerà un document de resguard.

En rebreu una per cada alumne.

Per tant aquest mail NO fa referència a vosaltres.

•  Pels alumnes que NO varen demanar aquests ajuts i aquest curs el volen sol·licitar, llegiu detingudament les instruccions per omplir la sol·licitud.

En aquests links trobareu els models:

sollicitud_nova_altres_localitats

sollicitud_nova_Centelles

sollicitud_nova_Vic

Més informació:

informacio pares 20-21

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *