Competència digital

L’escola veu la importància d’utilitzar i educar els alumnes en l’ús de les noves tecnologies, com a eina de treball i de comunicació.

Disposem de pissarres digitals o projectors a totes les aules, tauletes per educació infantil i cicle inicial i portàtils per primària.

Des del curs 2017-18 l’escola disposa de Google Apps for education, és un paquet d’aplicacions de comunicació i col.laboració allotjades al núvol que permet organitzar comunicacions online, treballar col.laborativament i educar els alumnes en l’ús de les noves tecnologies.

Cada alumne disposa d’un compte goggle amb el domini de l’escola i pot utilitzar les aplicacions destinades només a educació (correu, goggle docx, fulls da càlcul, drive…).