Teatre en anglès per C.Mitjà i C.Superior

Dilluns 16 de novembre els alumnes de cicle mitjà i de cicle superior van veure dues obres de teatre en anglès a la sala d’actes de l’escola, a càrrec de la companyia LOOK OUT! Theatre Company.
Aquell dia estrenàvem decoració al vestíbul, feta pels nens i nenes de tots dos cicles amb la Carmen i la Gemma, les seves mestres de plàstica en anglès: la guàrdia de la reina, banderes, edificis emblemàtics de la capital anglesa, autobusos i taxis ambientaven l’entrada a la sala.
A dos quarts de deu va començar la primera sessió amb l’obra A Monkey’s Tale per als nens i nenes de 3r i 4t: la història d’en Cappuccino, un orangutan que vivia en un zoo on tothom cantava, ballava, jugava i anava de vacances a visitar la família, fins que va arribar una nova directora que volia imposar regles ben estrictes que no deixaven temps a la diversió.
Els nens i nenes hi van poder participar, cantant i jugant amb els actors, igual que els alumnes de 5è i 6è, que després van veure l’obra The Lemon Thieves: el misteri del robatori d’unes llimones, l’ingredient principal de la recepta dels pancakes d’un famós xef de la televisió.
Els actors eren nadius d’Anglaterra, però el nivell de llengua ens va permetre seguir bé la història que havíem estat treballant prèviament a l’aula. A més a més, uns quants nens i nenes van fer d’acomodadors i també ens van anar recollint les entrades que havíem preparat per veure l’espectacle.
Tots vam gaudir d’aquest matí diferent i divertit!

Carmen, Gemma i Anna, mestres d’anglès

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *