Les cooperatives MANUART i CREATIUS venen els seus productes

El passat mes de desembre, les cooperatives Manuart i Creatius dels alumnes de 6è, van realitzar la venda dels seus productes al mercat setmanal de Tordera. Aquesta activitat forma part del projecte d’Emprenedoria a l’Escola que els alumnes de cicle superior realitzen al llarg dels cursos de 5è i 6è. La venda dels productes és gairebé l’etapa final de tot un procés d’aprenentatge que fomenta la creativitat, l’autonomia, el treball en equip i la solidaritat entre altres aspectes, a més de les capacitats i aprenentatges establerts en el currículum.

Els alumnes han hagut de seguir tots els passos necessaris per constituir-se com si fossin una empresa real i realitzar tot el procés de fabricació i venda com qualsevol altra empresa. Després de mesos de treball, finalment la venda dels productes ha estat tot un èxit!

El fet que el dia de la venda (diumenge 18 de desembre) coincidís amb el dia de la Marató de TV3, va motivar els alumnes a fer un producte especial per a l’ocasió: una espalmatòria amb el lema “Dóna llum a la Marató”. La recaptació d’aquest producte (114, 10 €) ha anat íntegrament a la Fundació de la Marató, una petita aportació econòmica que permetrà ajudar en la recerca de l’ictus i de les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques.