Visita a l’exposició del Museu de la matemàtica

Els dies 10 i 11 de novembre, els alumnes de 5è i 6è van anar a l’exposició del Museu de la matemàtica de Catalunya instal·lada a Pineda de Mar. Allà van realitzar diversos jocs i activitats amb la finalitat de descobrir i gaudir del món matemàtic.
Després de les activitats del matí a l’exposició, els alumnes van anar caminant fins al Parc Dalmau de Calella. Allà van dinar, jugar, fer fotos… en definitiva, s’ho van passar d’allò més bé.
El parc , creat l’any 1928 per obra de Jeroni Martorell, té una extensió aproximada de 18,4 hectàrees i és un magnífic espai natural amb jardins i boscos mediterranis de gran riquesa, formats per pins pinyers i alzines.
També compta amb espais per al joc i el lleure de la mainada així com, un antic refugi antiaeri per a protegir la població civil dels bombardejos de la guerra civil.