Padrins i fillols 2n-5è (cartes d’agraïment)

Fotos fillols 4Els alumnes de 2n agraeixen per carta la feina dels seus padrins lectors. L’activitat estava relacionada amb una sortida que van fer per conèixer l’oficina de correus i el funcionament de la carta. L’objectiu era escriure una carta i seguir tot el procés fins que arriba al seu destinatari.
En aquest cas, els destinataris eren els nois i noies de 5è que al llarg del curs han estat padrins lectors dels alumnes de segon. Per aquest motiu els han escrit cartes d’agraïment per la feina feta i els han fet dibuixos i altres obsequis.
Un cop els padrins i padrines van rebre les cartes, es va fer una trobada col•lectiva i es van llegir els seus escrits.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *