Iniciem l’activitat de padrins lectors a 1r

img_8877

Aquest mes de gener hem iniciat l’activitat dels padrins lectors. Els alumnes de 6è són els padrins dels alumnes de 1r. Durant 6 sessions, padrins i fillols ens trobarem a la biblioteca del centre per gaudir una estona dels contes i llibres i llegir plegats. En la primera sessió hem participat en un joc preparat pels padrins de 6è, així hem pogut saber quines eren les parelles padrí-fillol.

1. marta martos

Els padrins lectors en una molt bona iniciativa,al meu fill en xavier li agrada molt estar aquesta estona lleguint amb el seu padrí.