Els alumnes de 5è i 6è van d’excursió a Sant Pere

El divendres 13 de novembre els alumnes de Cicle Superior vam anar d’excursió a Sant Pere. El recorregut va ser el següent: parc de la Sardana, ermita de Sant Pere i parc Prudenci Bertrana. Durant la sortida vam fer un dossier de treball en grups i va anar superbé; la veritat és que tot el grup ens vam avenir molt bé i la feina proposada es va realitzar de forma ràpida. Un cop vam arribar al Prudenci Bertrana vam dinar amb els companys per un lloc del parc. A continuació els mestres ens van explicar la feina del dossier i per grups la vam completar. Després cada nen/a podia jugar amb els amics per la zona fins a l’hora de marxar cap a l’escola. Jo vaig aprofitar per pintar el dibuix que vaig fer a l’ermita de Sant Pere. Finalment vam tornar cap al col·legi.

A mi em va encantar la sortida. Vaig passar una bona estona completant les activitats i a les parades que vam fer m’ho vaig passar fantàsticament! Vaig acabar una mica cansada, però faria mil sortides com aquesta!

I.F 6è.A

Cliqueu sobre la foto per veure’n més

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *