FESTA MAJOR!! a educació infantil

Aquest curs, com ja sabeu, el nom de la classe es va triar lligat amb la festa major.

Durant el primer i part del segon trimestre s’ ha realitzat el projecte relacionat amb el nom de l’aula. I hem après moltes coses. I per aquest motiu, el divendres 6 de març  van celebrar  la Festa Major, i es va gauidir de les actuacions dels grallers, timbalers, gegants, castellers, diables i sardanistes. Cliqueu: FOTOS I VÏDEOS

A 1r anem a Rukimón

L’alumnat de 1r hem anat a passar el dia a Rukimón. Allà hem conegut el Tano i la Xurra, dos rucs que són els personatges de dues històries escrites per la Lola Casas i que hem llegit a l’aula. També hem conegut el petit Joan, el protagonista de la història, que resulta que ja no és tan petit. Tots hem aconseguit el carnet de cuidador de rucs!!! Ha estat un dia fantàstic. FOTOS.

Sortida de 2n al Cim de les Àligues

Els alumnes de segon hem passat un fantàstic dia al Cim de les Àligues. Hem fet una ruta pel bosc, una visita a les gàbies de les aus (rapinyaires, nocturnes) i hem gaudit d’una exhibició de vol d’aus.  Després de dinar, hem jugat una estona al parc. Així hem fet el tancament dels projectes de Medi sobre les aus. FOTOS

Famílies de 1r a les aules

Dins el projecte de Països del Món, aquest primer trimestre algunes famílies dels nostres alumnes han passat per les aules. A 1rB la mare de l’Ezequiel i del Joan Manuel ens han explicat moltes coses sobre Argentina, ens han ballat el ball del Gato i ens han ensenyat a fer “alfajores”.  A 1rA, l’àvia de la Bianca ens ha ensenyat una dansa de Rumania i les mares de l’Abdulah, la Diana i la Fatoumata ens han apropat als seus països (Guinea i Senegal). Ho hem passat molt bé. Moltes gràcies. Més fotos AQUÍ.