Fem Teatre Intergeneracional: l’experiència premiada als Premis Baldiri Reixac 2019 que ha realitzat l’alumnat de 5è amb les àvies i els avis de la Residència Vitàlia L’Albert de Tordera

Cantània

Els alumnes de cinquè el dimarts 14 de maig van participar a la cantània que es va celebrar a l’Auditori de Barcelona, enguany dedicada al poeta Joan Brossa.
Les dues protagonistes, la Blanca i la Bruna viatgen al món brossià de la màgia, el joc i… Llegeix més»

Colònies de cinquè

Els alumnes de cinquè han finalitzat el seu projecte “Organitzem les colònies” gaudint de la seva estada de tres dies a la casa de colònies Eurostage, a Caldes d’Estrac. Les activitats escollides pels alumnes han estat d’aventura i de mar, aprofitant la proximitat de la… Llegeix més»

Les mascotes de 2n B

Avui hem compartit la classe amb les mascotes d’en Raúl, l’Èrika, en David i en Sergi. Són dues cotorres de Carolina i dues tortugues, una de terra i una d’aigua.  Un matí ben distret i divertit!

Colònies de P4, P5 i 1r

El 30 i 31 de maig els alumnes i mestres de P4, P5 i 1r hem gaudit d’unes fantàstiques colònies a Mas Muxach, Brunyola. Una tribu d’indis ens ha rebut només arribar i ens ha demanat la nostra ajuda per recuperar una peça perduda. Hem fet jocs a l’aire lliure, circuit pels arbres, joc de nit al poblat indi i ball. I hem aconseguit trobar la peça perduda!! Una bonica experiència. Per veure més fotos CLIQUEU AQUÍ.

L’Aula de Ciències a 1r

Un cop per setmana, i amb la meitat del grup classe, anem a l’Aula de Ciències a fer experiments diversos (conèixer propietats dels materials, donar color a l’aigua, fer de cuiners, desmuntar joguines, mesurar objectes…). Una bona oportunitat per fer de científics! Si voleu veure més fotos CLIQUEU AQUÍ.

Plantada de flors a 1r

Les nenes i nens de primer hem plantat flors a les jardineres que tenim a la zona dels horts. Posem bonica la nostra escola per primavera.