Participació famílies a les reunions d’aula

Benvolgudes famílies,

Des de l’escola us volem agrair les vostres aportacions en la dinàmica proposada durant les reunions d’inici de curs. Totes aquestes ens han servit per  continuar reflexionant com a claustre i ens donen una empenta per a seguir avançant.

Moltes de les vostres propostes són canvis a llarg plaç i per tant necessiten un temps d’aplicació per a veure resultats.

Sabem que un dels tresors de l’escola és el pati, és per això, que estem treballant per a treure el màxim profit d’aquest espai; volem que sigui un espai més inclusiu, més lúdic, que conservi el valor de la natura i aprofitant els recursos que ens aporta en el dia a dia a les aules, un espai de convivència ,… fomentant les relacions entre iguals i dels infants amb l’adult.

Com a claustre considerem que el canvi en l’avaluació repercuteix en la metodologia i en l’aprenentatge dels infants, és per aquest motiu que considerem que aquest és un bon inici per a la reflexió i incorporació de nous processos d’ensenyament-aprenentatge on l’infant té més protagonisme.

Un altre dels temes amb més rellevància són les entrades i sortides de l’escola; com a escola ho tenim present. Aquest fet té una temporalitat condicionada a les obres; un cop hagin finalitzat adaptarem les entrades i sortides als nous espais i seran més funcionals.

Ens agrada que coincidim en el valor de la relació entre els nens i nenes de diferents cursos; és per això que ens anima a seguir en aquest camí continuant i fomentant moments de relació i convivència.

Us volem agrair, altre cop, la vostra participació i motivació per seguir creixent com a escola; entenem que les famílies sou una peça clau en l’engranatge que conforme l’escola.

Us animem a seguir col·laborant perquè entre tots puguem anar construint l’escola que volem.