PLA TAC

Benvolgudes famílies! Com bé sabeu, mica en mica l’escola va millorant molts aspectes pedagògics relatius al centre. Aquests darrers dies li ha tocat al Pla TAC (Pla de Tecnologies per a l’Aprenentatge i el Coneixement ). En aquest document, tot seguint un model establert pel Departament, s’hi detalla la línia de treball de l’escola referent a les noves tecnologies. Un dels punts que hi trobem és que, per a un bon desenvolupament d’aquest, ha d’existir molt bona comunicació entre tota la comunitat educativa. És per això, que en aquest post us adjuntem el Pla que hem elaborat, per tal que sapigueu com treballem a l’escola i per saber, quin seria l’ús correcte que han de fer els alumnes de les noves tecnologies fora de l’àmbit escolar. A més, coneixent el Pla, també us obrim la opció de fer propostes de millora per tal que l’educació dels infants del nostre centre sigui la millor possible.

Atentament, el Claustre de l’Escola Guillem de Claramunt

PLA TAC