Visita Anna Manso

Avui els nens de 4t han rebut la visita a la biblioteca escolar de l’Anna Manso. Escriptora i guionista.

Des del primer moment ens ha transmès l’amor a la seva feina, escriure llibres i amb la seva simpatia i entusiasme ens ha anat mostrant tot el que duia en una petita caixa d’eines. Segons ella, en aquesta caixa hi ha tot el que necessitem per escriure un llibre. Ens ha donat orientacions on trobar les idees, inspirar-nos… i sobretot ens ha encomanat una mica més les ganes de llegir.

Durant aquest segon trimestre els alumnes de quart han estat llegint una selecció dels seus llibres. Han aprofitat per fer-li preguntes sobre els temes de què tracten, sobre què els ha inspirat i que li ha portat a fer determinats personatges. L’Anna ha anat contestant a totes les preguntes i tots hem pogut conèixer una mica més l’ofici d’escriptor.

Moltes gràcies Anna

Recull de llibres de l’autora a la biblioteca escolar