Els mapes d’orientació.

En el marc del projecte d’escola “bertociències” i aprofitant que enguany és l’any mundial del mapa, unes maletes perdudes com a incògnita i fil conductor de tot el projecte, els i les alumnes de primer de primària han treballat els plànols i els mapes d’orientació.

A partir de la formulació d’hipòtesis i de la comprovació d’aquestes, han anat experimentant, donant i aportant noves idees per tal de poder cercar una solució: la necessitat d’universalitzar les unitats de mesura, comprovant ells mateixos, la importancia que tenen a l’hora de poder compartir qualsevol informació que requereix i/o exigeix un valor numèric.

Altra vegada hem globalitzat les diferents àrees per tal de poder garantir un canvi metodològic que creiem que és bàsic i necessari per establir un procés d’aprenentatge vivencial, significatiu, motivador, competencial i de qualitat.

baixa