Infantil

UNA TARDA EMOCIONANT!

LA TARDA DE DIVENDRES ELS NENS I NENES D’I3 HEM GAUDIT D’UNA ESTONA DE SOMRIURES AMB ELS JOCS I JOGUINES QUE HAN PORTAT DE CASA AMB MOTIU DE LES FESTES DE NADAL. JUGAR, COMPARTIR I RIURE… ENTRE AMICS I AMIGUES, SEMPRE ÉS UNA BONICA I GRATA  EXPERIÈNCIA.

UNA TARDA EMOCIONANT! Llegeix més »

CONCERT DE NADALES ’25

Estimades famílies, amb molta alegria us volem dir que vam viure un concert de nadales formidable i que estem molt orgulloses de tot el nostre alumnat. El directe va ser tot un regal, però també us volem dir que en el diferit hem tingut problemes tècnics i és per això que no surten al vídeo

CONCERT DE NADALES ’25 Llegeix més »

FESTA DE LA MÚSICA

Aquesta setmana a l’escola ens hem trobat tots junts al pati per cantar i ballar, celebrant així que el passat 22 de novembre va ser un dia especial per la música i pels músics. Des de l’àrea de música us volem agraïr a tots la vostra implicació: infants, mestres i families. Ens consta que la

FESTA DE LA MÚSICA Llegeix més »

INFANTIL VA AL TEATRE!

Hola famílies, les classes d’I3, I4 i I5 vam anar ahir al Casal de Casablanca a veure l’obra de teatre: “De què gust fa la lluna?”, al Casal de Casablanca. L’obra tractava de què un grup d’animals volien descobrir de quin gust fa la lluna i, ajudant-se els uns als altres, aconsegueixen arribar-hi. Quan finalment

INFANTIL VA AL TEATRE! Llegeix més »

Nova incorporació a l’equip!

Aquest curs comptem amb la Dikra, la nostra integradora social.La seva tasca serà clau per donar suport a l’alumnat, les famílies i l’equip docent en l’àmbit de la convivència, la inclusió i el benestar emocional. Per conèixer millor el seu paper dins del centre, us facilitem una infografia-resum amb les funcions i competències principals de

Nova incorporació a l’equip! Llegeix més »

COMENCEM ELS AMBIENTS!!!

Hola famíliies, aquest mes d’octubre, les classes d’I4 i d’I5 hem iniciat els ambients, les tardes dels dimarts i dels dijous. La Maria està a l’ Expressart, la Roser al Lets Move, la Beth al Camerino i la Neus al Construïm. Aviat s’incorporaran els més petits de l’escola i l’Anabel obrirà el seu ambient: l’il·lumina’t!

COMENCEM ELS AMBIENTS!!! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut