Sisè a la piscina!
Avui dilluns, els nostres alumnes de sisè han canviat les aules per les refrescants aigües de la Piscina Municipal de Sant Boi de Llobregat. Han passat un matí fantàstic gaudint d’una activitat molt esperada que, sens dubte, ha estat tot un èxit!
Sisè a la piscina! Llegeix més »









